Een dagje naar... Brisbane Forest Park.

12 augustus 2009 - Brisbane Forest Park, Brisbane, Australië

Gisterenavond viel onze keuze op Brisbane Forest park en dus even gekeken welke wandelingen / caches we daar zouden kunnen doen. Een paar multies en vele traditionals.

Vandaag was een soort feestdag in de regio Brisbane. De meeste bedrijven dus ook de labo's waren dicht, vele winkels gesloten en het openbaar vervoer reed op zondagsdienst.

Weersvoorspellingen waarschuwde voor regen en onweer en gelukkig viel tevens de hagel uit de lucht toen wij net terug op ons hotel waren. De rest van de dage was het prima weer.

Onze eerst multi werd een beproeving van behendigheid. 't was echt niet gemakkelijk om het werktuig, dat nodig was om de cache box te openen, uit een holle boom te krijgen. De kukabara die ons heeft zitten beloeren... zal gedacht hebben: wat zijn die 2 daar aan het forceren...

Eens we het soort chirurgentang te pakken hadden, konden we de sleutel uit een smalle opening halen en de EHBO-koffer die tegen de boom was bevestigd, openen. De andere traditionals waren ook wel verrassend.

We hebben dan nog een bezoek gebracht aan het infocentrum waar een brush turkey en een grey butcher bird op de tafels vlogen om de kruimels op te pikken. De ene alwat subtieler dan de andere... 't grootse kieken had er zelfs bijna een kopje van af getrapt... (kijk zelf meer eens op http://images.google.com naar die beestjes). Binnenin het centrum was er ook een volière met meer zulk schoons.

Morgen middag gaan we de Camper ophalen en zullen we waarschijnlijk naar Lamington National Park rijden.

1. dH:
    13 augustus 2009
    how, het gaat hard daar! Heel goed. Ik met ReG de rode ridder deel 3 gedaan.
    Jullie zitten alvast op voorsprong! Succes nog!
  2. De dochter van Léa & Paul:
    14 augustus 2009
    Hey Geert,

Mama had me aangespoord om eens een kijkje te nemen op je site! Super! Ben benieuwd welke dingen jullie nog gaan bekijken Donw Under. Ik moet zeggen ... best een beetje groen van jaloezie! Denk dat ik toch eens serieus zal moeten sparen om een dergelijk tripje te ondernemen. A lot of fun ... en ni teveel straffe verhalen op de site zwieren om ma Gilberte e beetje te sparen hè! ;-) Enjoy!

Gr,
    Katrien
  3. Franky:
    15 augustus 2009
  4. dH:
    16 augustus 2009
    Geerten,

Oes is het met nonkel Wis?